Skartovači mezi námi
23. 10. 2009
Prvním člověkem, který mě přivedl k údivu svou neobvyklou gastronomickou orientací byl náš spolužák Tomáš Chládecký. Náš vzájemný vztah nebyl zrovna harmonický. Poté, co jsem si dovolil poukázat na některé technické nedostatky v jeho školním výkresu, vylil na mě náplň svého plnicího pera.. Ale uznejte, v osmi letech přece nemůže být vlk průhledný..
Tomáš na svou kritiku reagoval neadekvátně, o tom žádná. Své tričko už jsem mohl nosit jen na trénink, ale u srdce mě zahřálo to, jakým způsobem Tomáš nakonec chybu přiznal. Když jsme ve školní družině o výkresu nadále vedli diskusi, rozhořčením jej před námi snědl. Stal se tak nejen hvězdou odpoledne, ale díky vodovým barvám i dalším případem u dětského lékaře..
Druhý a třetí příběh má na svědomí můj kamarád Lukáš Čermák. Nikdy nevykazoval velký zájem o akademické vzdělání, ale vědomosti dokázal v životě nahradit velkolepými praktickými řešeními.
Když si na oslavu svých osmnáctin pozval příliš mnoho lačných žaludků, vyšplhal se účet na částku, kterou si tehdá jako student rokycanského gymnázia nemohl dovolit. Rozhodl se tedy finanční dilema vyřešit velmi prozaicky. Účet se zahrádkou piv prostě snědl. Když přišel číšník, žvýkající Lukáš nasadil omluvný výraz a zaplatil klasickou pokutu pro hospodu čtvrté třídy.. Dostal nakládačku..
Když se do svízelné situace dostal ve škole, a písemka z matematiky by se v rukách učitele proměnila v jistou pětku, Lukáš pokrčil rameny a celý rozklad mnohočlenů také snědl... Pětku dostal stejně..
Vidíte, že ač je pojídání papíru velmi vtipné, nemá v dnešním krutém světě velkého využití..
Tomáš na svou kritiku reagoval neadekvátně, o tom žádná. Své tričko už jsem mohl nosit jen na trénink, ale u srdce mě zahřálo to, jakým způsobem Tomáš nakonec chybu přiznal. Když jsme ve školní družině o výkresu nadále vedli diskusi, rozhořčením jej před námi snědl. Stal se tak nejen hvězdou odpoledne, ale díky vodovým barvám i dalším případem u dětského lékaře..
Druhý a třetí příběh má na svědomí můj kamarád Lukáš Čermák. Nikdy nevykazoval velký zájem o akademické vzdělání, ale vědomosti dokázal v životě nahradit velkolepými praktickými řešeními.
Když si na oslavu svých osmnáctin pozval příliš mnoho lačných žaludků, vyšplhal se účet na částku, kterou si tehdá jako student rokycanského gymnázia nemohl dovolit. Rozhodl se tedy finanční dilema vyřešit velmi prozaicky. Účet se zahrádkou piv prostě snědl. Když přišel číšník, žvýkající Lukáš nasadil omluvný výraz a zaplatil klasickou pokutu pro hospodu čtvrté třídy.. Dostal nakládačku..
Když se do svízelné situace dostal ve škole, a písemka z matematiky by se v rukách učitele proměnila v jistou pětku, Lukáš pokrčil rameny a celý rozklad mnohočlenů také snědl... Pětku dostal stejně..
Vidíte, že ač je pojídání papíru velmi vtipné, nemá v dnešním krutém světě velkého využití..
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář