Jak vám k prozření může dopomoci Pavel Horváth
19. 10. 2009
Myslel jsem si, že mizerná návštěvnost na mých stránkách je prostě tím, že jsou lidé líní na ně klikat. Není tomu tak. Na své stránky moc nepíšu, nevkládám obrázky a kvalita článků je asi taková, jako jablonecký fotbal a proto na ně nikdo nekliká.
Zkusím se trochu více snažit, ale s tím fotbalem bohužel nehnu..
Ačkoli jsme jeden marketing ve škole měli, příliš mě nezaujal. Ač se tato oblast lidského snažení schovává za všemožné definice s dlouhými slovíčky, je jeho vrcholnou podobou umění prodat kozu někomu, kdo evidentně kozu nepotřebuje.
Internetový marketing je proto ještě horší, neboť virtuální koza se může zaseknout, nepůjde otevřít ve vašem přehrávači, nebo to bude nějaký hoax.
Jak jsem se včera dozvěděl od Anushky, je hoax něco, co si lidé přeposílají, aniž by z toho cokoli měli.
Mým plánem tedy je, přesměrovat něco té zbytečné pozornosti z hoaxu, fotbalu a marketingu na mé stránky, kde se občas mihne něco zajímavého.
ho ho hoax
(Anushka, 20. 10. 2009 22:44)